أحلى بطوط ...... Ahla Batoot

منتدي ثقافي تعليمي
 
الرئيسيةالرئيسية  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 تصرفات الام فى ثلاث أطفال

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
batoot
Admin
avatar

المساهمات : 81
تاريخ التسجيل : 03/08/2008
العمر : 22

مُساهمةموضوع: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الثلاثاء أغسطس 05, 2008 7:54 pm

الملابس
الطفل الاول: تلبس هدوم الحمل من اول لما تعرف انها حامل
الطفل الثاني: تحاول تلبس هدومها العادية لاطول فترة ممكنة
الطفل الثالث: هدوم الحمل هي هدومها العادية اليومية

الاعداد للطفل
الطفل الاول: كل دقيقة تغيير للطفل.. وتحاول تخلي ريحته حلوة
الطفل الثاني: كل ثلاث ساعات
الطفل الثالث: لما ريحته تطلع
القلق
الطفل الاول : من اول خبطة تجري عليه و تشيله
الطفل الثاني: تشيله لو حست ان خلاص فيه عربية حتخبطه
الطفل الثالث: احسن..علشان تتربي... خلي العربية تدوسك
الاكل
الطفل الاول: ترمي اى حاجة تقع على الارض
الطفل الثاني: تغسلها بشوية مية
الطفل الثالث: تمسحها فى هدومها
الفسح
الطفل الاول: الملاهي... المراجيح..النادي
الطفل الثاني: النادي
الطفل الثالث: السوق
الخروج
الطفل الاول: تسيبه مع مامتها وتتصل تطمن عليه كل خمس دقايق
الطفل الثاني: تسيبه مع اختها... و هي على الباب تفتكر تسيب رقم التليفون المكان اللي هي
الطفل الثالث: تسيبه مع اى حد.. مع تحذير بان محدش يتصل بيها الا فى حالة يكون فى الموضوع دم

فى البيت
الطفل الاول : كل دقيقة تتفرج على ابنها وهو نايم
الطفل الثاني: من وقت للتاني تتاكد ان الكلب ماكلش دراع الولد
الطفل الثالث: تستخبي منهم على قد ما تقدر
لو بلع ربع جنيه مخروم
الطفل الاول: تطلب عمل اشعة للولد
الطفل الثاني: تقلق شوية عليه،وتستنى وتشوف هيبلعه ويهضمه ولاَّ لأ ؟
الطفل الثالث: تخصمه من مصروفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايمن_البرنس
عضو جديد
avatar

المساهمات : 20
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الثلاثاء أغسطس 05, 2008 10:11 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عندك حق فعلا يابخت الكبير
تسلم ايدك يابطوط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sk_1964
Admin
avatar

المساهمات : 169
تاريخ التسجيل : 03/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الأربعاء أغسطس 06, 2008 11:38 am

يا نهار أبيض يا بطوط ، معقولة ،،، لأة يا ستي الولاد كلها في مستوى واحد ... بس القلب بيبقى جمد شوية طبعا قصدي قلب الأم .... يعني بتكون مرتاحة شوية ..


أنا عندي 3 أولاد كلهم زي بعض ... مش كدة يا بطوط ... على العموم ربنا يسامحها ...

ده لو كانت كل الأمهات كدة ... يبقى على الدنيا السلام ....

بس عندي رأي ... فعلا الكبير بياخذ على رأي المثل وش القفص ... يعني الحلاوة والدلع والفضا والراحة النفسية وكله .. وزهوة الحياة كمان بتت غير ...

بجد شكرا على الكلام الحلو يا حلوة ...

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed
عضو جديد


المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 04/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الجمعة أغسطس 08, 2008 9:28 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

شكلك شايلة اوي من جواكي

مالك بس يا بنتي

قلب الام هو قلب الام مهما حصل

حنان مستمر

وانا عارف ان الموضوع للتهريج بس

ولا ايه يا حاجة

اعترفي اعترفي
مش هقول لحد
بس ياريت موبيل ماما
ههههههههههههه

تسلم ايديك يا بطوط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nile-girl5
عضو جديد
avatar

المساهمات : 31
تاريخ التسجيل : 04/08/2008
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الأحد أغسطس 10, 2008 5:49 pm

موضوع حلو
ههههههههههههه
تسلم ايدك يابطوط
بس ياترى انتي نمرة كام بقى
هههههههههههههههههه

منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
seham
عضو جديد
avatar

المساهمات : 80
تاريخ التسجيل : 07/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: تصرفات الام فى ثلاث أطفال   الإثنين أغسطس 11, 2008 1:04 am

موضوع جميل جدا
وضحكت كتير لما قريته
بصى يا بطوط انا ام وعندى بنتين
هى فعلا الكبيرة خدت اهتمام اكتر من الصغيرة
لانى اتعلمت فيها شوية
لكن عمرى ابدا ماابقى زى مابتقولى
هههههههههههه
تسلم ايدك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تصرفات الام فى ثلاث أطفال
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أحلى بطوط ...... Ahla Batoot :: أحلى المنتديات :: المنتدى العام-
انتقل الى: